Waar stap jij uit? - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van John Stuurman - WaarBenJij.nu Waar stap jij uit? - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van John Stuurman - WaarBenJij.nu

Waar stap jij uit?

Door: John Stuurman

Blijf op de hoogte en volg John

27 Oktober 2008 | Nederland, Oud-Beijerland

Als we morgen vroeg tussen de forensen in bus 172 zitten, dan herkennen we vast van vorige keren de nieuwsgierige blikken van mensen die op weg zijn naar werk, familie of anderszins.
Men kijkt je dan zo aan van..."waar stap jij vandaag uit?"
Nou wij hopen morgen rond middernacht Nedelandse tijd uit te stappen in Bombay,India. Een gigantische miljoenenstad, waar we even "rustig" gaan acclimatiseren. Het is er rond de 30 graden, het zonnetje schijnt en als we door de stad naar ons hotel rijden liggen de meesten nog op één oor.
Voordat het zover is, brengt bus 172 ons naar de metro. Met de trein reizen we naar Schiphol waar we het vliegtuig pakken naar Helsinki. Daar vertrekt aan het einde van de middag het vliegtuig naar Mumbai, zoals de Indiërs de stad noemen.
Als we ergens een computer tegenkomen, houden we je op de hoogte van onze belevenissen.

Adri, Cor en John bedanken jullie alvast voor de vele goede reiswensen die we al mochten ontvangen.

Tot kijk.

• 27 Oktober 2008 - 19:34

Loes:

Toen ik zo'n 2 jaar geleden India na 2 maanden verliet, was mijn reaktie....NOOIT MEER!!!Het was me té heet,té vies, té overweldigend.Ik denk er inmiddels anders over en heb dierbare herinneringen aan 'mijn'kindertjes daar.Ook nog steeds contacten trouwens.Zo zie je maar, het is een land om nooit meer te vergeten.
    Ik zag dat Astrid en Budi ook gereageerd hebben.'Hoe gaat het met jullie?
    Groeten Loes

• 27 Oktober 2008 - 19:56

Aart En Margriet:

Een hele, hele fijne reis, met geweldige indrukken, gewenst!
    Nogmaals alle goeds en plezier.
    We houden jullie in de gaten en genieten een beetje mee (over 2 weken vliegen we over jullie heen, naar Maleisie. We zullen even zwaaien, haha).
    H. GR. Aart en Margriet

• 27 Oktober 2008 - 20:09

Ron En Carla :

Een heel fijne en interessante reis toegewenst! We kijken weer uit naar jullie berichtjes!
    hartelijke groet,
    Ron en Carla

• 27 Oktober 2008 - 20:15

Johan Beekman:

Ik wens jullie een goede reis en ik ben nieuwsgierig naar jullie reisverslagen. Confucius zei het al: It's better to travel one mile, than to read a thousand books.

• 27 Oktober 2008 - 21:02

Marion Van Der Veer:

Een heel goede reis, veel plezier en geniet ervan.
    Tot later.
    Groetjes,
    Marion

• 27 Oktober 2008 - 22:26

Marja:

Rust lekker uit! Goede reis, veel plezier en veel mooie indrukken.
    Vriendelijke groeten,
    Marja

• 28 Oktober 2008 - 09:54

Gerrit De Man:

beste Adri en John,
    we zullen met veel plezier jullie reisverhalen weer lezen. goede reis en weer heel thuis. Jany en Gerrit

• 28 Oktober 2008 - 14:42

Marleen:

Weer heel veel plezier en gezelligheid op deze reis toegewenst. Ik kijk weer uit naar de verhalen, dus ik hoop dat je snel ergens internet kan vinden.

• 28 Oktober 2008 - 15:05

Carola:

Goede reis !! Ik verheug me al weer op de verslagen...

• 29 Oktober 2008 - 07:32

Hans:

Adri, Cor en John. Ik hoop dat als jullie dit lezen de reis ontspannen en met veel plezier is verlopen. En nu maar verder genieten van elke moment tijdens de rest van deze reis.

• 29 Oktober 2008 - 08:01

Trudi:

Ik hoop dat jullie het net zo leuk hebben als Skip! Gisteravond gebeld door zijn huidige oppas Dhr de groot die vertelde dat het prima mat Skip gaat zoals hij zij DE IDEALE HOND. Door omstandigheden vroeg hij of wij skip een dag eerder kunnen komen halen,geen probleemhoor.Jullie hoeven dus niet eerder terug te komen,nog heel veel plezier!!!!!!

• 29 Oktober 2008 - 12:32

Helen:

Beste John, Cor en Adri,

Een hele goede reis gewenst met veel mooie en bijzondere indrukken. Ik volg jullie weer op de voet!

groeten, Helen.

• 29 Oktober 2008 - 16:09

Kees En Rina Peeters:

Goede reis en veel plezier. We volgen jullie!!!

• 30 Oktober 2008 - 16:00

Heidi En Jaap:

Nogmaals een fijne reis toegewenst, geniet van de resterende dagen.

Hartelijke groeten,

Heidi en Jaap

• 30 Oktober 2008 - 20:39

Humphrey:

Ik probeer jullie te volgen.Veel plezier !!